Dit is geen blog

10 oktober 2019 - Nungwi, Tanzania

Wat is het dan wel?

Toch een blog!

Maar wel een korte, ik had een langere geschreven maar die is ergens verdwenen waar ik m niet meer kan vinden dus die verhalen houden jullie van me tegoed.

Ik heb weer een boel leuke dingen meegemaakt de afgelopen weken. Bijvoorbeeld ben ik 2 keer bij het wk atletiek geweest dat was echt gaaf! Ook heb ik nu ander werk op mijn werk maar al deze dingen zal ik later wel over schrijven want nu ben ik druk

Druk bezig met genieten want ik heb vakantie van mijn vakantie en we zijn gister aangekomen op ZANZIBAR! Hier gaan we chillen in de blauwe zee, hopelijk dolfijnen zien en snorkelen en weet ik veel wat nog meer :)  ook ga ik hier de 14e mijn verjaardag vieren en niet geheel toevallig komen mijn lieve vrienden Kees en Tesse hier morgen ook naar toe

Nu snel zonnebrand op, bikini aan en de zee in!

Tot snel

AJU

1. Cally:
    10 oktober 2019
    veel vakantie plezier. Ik ben heel benieuwd naar dat verdwenen verhaal :)
  2. Evelien:
    wat een heeerlijkheid
  3. Mariet:
    Ha Maartje,

Zanzibar! Zie dat jullie op noordelijkste puntje zitten. Witte stranden, wuivende palmen? Bounties eten? Of hebben ze dat dan weer niet? En wat dan wél, als locale lekkernij?

Hoor het graag,

Groetjes,

Mariet
  4. Carline:
    11 oktober 2019
    Je weet dat wanneer je vakantie hebt van je vakantie je niets te klagen hebt en je het best wel goed voor elkaar hebt;)
    Geniet!
  5. Jaap Vooburg:
    11 oktober 2019
    Dag Maartje.
    Het zal wel aan mijn leeftijd liggen, maar ik begrijp niets van je blog. Je bent gelukkig als je een duik in de oceaan kunt nemen maar ik vermoed dat je niet van plan bent oceaan zwemster te worden. Geluk bestaat uit kleine dingen waarvan je vaak achteraf ontdekt dat het geluk was en dat het zich op en andere plaats heeft afgespeeld. Een van onze mooiste reizen ging naar Wenen. Toen wij thuis kwamen hoorden we dat jij erg ziek was geweest en dat je net door de kritieke fase heen was. Hoe je ouders zich toen voelden moet je zelf maar aan hen vragen, maar Jan zei ons dat hij had gehuild van Geluk toen hij hoorde dat de behandeling geslaagd was. Geluk zijn vaak het beleven van kleine dingetjes, zoals het vieren van de drie verjaardagen op 14 april, 14 juli en14 oktober. Daarom hoop ik dat je dinsdag een fijne verjaardag hebt